Blog

Schaamrood

Interessant wat er hier gebeurt. Het reclamebureau heeft een gaaf ideetje, de Volkswagen marketeers denken “leuk dat moeten we doen” en het complete vak heeft uiteraard hier weer een mening over. Maar waar is de consument in dit plaatje?? Heeft …

Rabobank weer in brand

Ik herinner het mij nog goed. Ik reed op de A12 en zag donkere wolken boven Utrecht. Pas later hoorde ik dat dit het nieuwe Rabo hoofdkwartier was waarvan de bovenste verdiepingen tijdens werkzaamheden hadden vlam gevat. De Rabobank in …

Marketeer kent klant nog onvoldoende

04 juli 2013, Redactie Emerce – Driekwart van de marketeers vindt datamanagement een kritische succesfactor om marketingdoelstellingen te behalen. Maar een duidelijke strategie op dit gebied ontbreekt. Dat blijkt uit de DM Barometer Special: Is data een kritische succesfactor? van …

Cannes Celebrates Creativity, niet Solved Business Problems.

Vandaag in de Adformatie. Een mooie bevestiging voor het bestaan van fertileground! Op 10 juni 2013 stapte creatief Rik Eysink Smeets over van JWT Amsterdam naar familiebedrijf Eysink Smeets Retail Consultants om klanten te helpen met hun problemen.¬†Een week later …

AR Platenspeler

Eenvoudig briljant. Kijk en geniet van deze waanzinnige combinatie van on- en offline media

Luister naar de sound van Fertile Ground

James Collins richtte in 1998 in Baltimore in de VS de 3-mans formatie Fertile Ground op samen met zangeres Navasha Daya en drummer Marcus Asante. Wereldmuziek en soul vormden de inspiratie van de band die in 2010 ter ziele ging …

One Big Mistake Retailers Are Making Online: Not Thinking Like Their Customers

The average conversion rate on retailer Websites sits in the low- to mid-single digits. In comparison the average conversion rate in off-line stores is over 60%. Closing this gap could represent one of the largest sources of growth opportunity for …